Конфлікт – це завжди прямі або непрямі збитки для організації.

Розвиток медіаційних компетенцій у співробітників дозволяє в кризових ситуаціях знаходити справедливе для кожного рішення, яке виконується добровільно у 80% випадків, що суттєво сприяє підвищенню продуктивності роботи та є вдалою профілактикою саботажу в компанії.

Корпоративні програми з медіації та переговорів актуальні, якщо

  • ви маєте потребу розвинути компетенції співробітництва для пошуку додаткової цінності 
  • компанія зацікавлена вибудувати систему, яка перетворює конфлікт на конструктивний процес пошуку рішення проблеми
  • в компанії є конфлікти, які гальмують процес розвитку компанії
  • в компанії планується запуск масштабних змін, реорганізацій та трансформацій
  • керівникам та ключовим членам команди треба підвищувати компетенції ведення переговорів та оволодіти новими методами

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
3
4
5
9
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
27
28
29
30

Новини

ЯКІЙ СТРАТЕГІЇ ПЕРЕГОВОРІВ НАДАЄТЕ ПЕРЕВАГУ ВИ?

11.05.2019
19790ffb5a9fbe99aabf1a75359191ca
Часто дослідники визначають переговорну стратегію через стиль поведінки в конфлікті,…

НАВЧИТИСЬ МЕДІАЦІЇ ОН-ЛАЙН: МАЙБУТНЄ, ЩО СТАЛО СЬОГОДЕННЯМ

11.05.2019
b906101954a77422f48dad2d8d85ce18
Відеоуроки, вебінари, он-лайн марафони та програми навчання з дизайну, психології,…

Німецький Бізнес-медіатор-8. Що далі? Німецький Бізнес-медіатор-9

21.03.2019
8 випусків! Більше 100 випускників! І кожного разу здається, що ця група найкраща !…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs