05

 

Цільова аудиторія

управлінці різних рівнів та HR-фахівці, які прагнуть підвищити свої компетенції в управлінні персоналом, хочуть актуалізувати знання, отримати новий і структурувати попередній досвід та більш впевнено приймати управлінські рішення 

 

 

Цінність роботи з моделью DISK для компанії

Будь-який колектив складається зі співробітників із різними моделями поведінки. Ефективний управлінець будь-якого рівня обов’язково має враховувати цей факт при підборі та керівництві командою. І ефективність організації збільшиться, якщо в ній створити грамотну управлінську культуру.


Однією з систем, на яких можна будувати цей процес, є технологія DISC, що вже давно довела свою практичність і простоту у використуванні.
Саме тому 75% компаній зі списку Fortune Global 500 користуються методикою DISC. Модель DISC, з одного боку, дуже проста і не потребує тривалої психологічної освіти, а з іншого, - для інтелектуальних людей вона безкінечно глибока. За допомогою неї можна просунутися далеко вперед в сфері особистого розвитку, міжособистісних відносин та управління персоналом.

Зміст програми

Блок 1

  • Модель DISC як інструмент управління нематеріальною мотивацією.
  • Чотири фактори DISC. Особливості прояву поведінкових моделей.
  • Як за зовнішніми маркерами визначити домінуючий тип співробітника. Практика. Визначення домінуючої моделі поведінки співробітника.

Блок 2

  • Потенційна цінність для команди кожного типу. Ціна помилки від неправильного вибору виконавця при найманні співробітника та під час розподілу функціонала.
  • Розповсюджені управлінські помилки при прийнятті кадрових рішень. Як їх запобігти на етапі наймання, розподілу функціонала та адаптації нового співробітника.
  • Принципи формування повноцінної команди.
  • Практика. Розв’язання управлінських кейсів «Ідеальний кандидат». Створення портрета співробітника під конкретну позицію. Визначення функціонала для співробітника згідно з його поведінковим типом.

Блок 3

  • Прогнозування кар’єри різних типів особистості за DISC.
  • Особливості сприйняття поставлених задач різними поведінковими типами.
  • Карта ролей в команді. Практика. Розподіл співробітників за картою ролей. Постановка задач різним поведінковим типам.

Блок 4

  • Взаємодія факторів за моделлю DISC.
  • Особливості робочих комунікацій між різними поведінковими типами.
  • Плюси та ризики спільної/проектної роботи різних типів особистості. До чого має бути готовий керівник та як діяти в конфліктних робочих ситуаціях.
  • Практика. Моделювання спільної роботи різних типів за моделлю DISC.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
4
5
6
7
8
9
10
18
19
20
21
25
26
27
28
29
30
31

Новини

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

ПЕРЕГОВОРИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ

01.07.2019
62981246 2632335800128533 6586171682279391232 o
« А що для вас важливо?»,- вже не третій день навчання розпочав дослідження інтересів…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs