"Алгоритм, мистецтво, імпровізація: БНМ2" - такими словами можна охарактеризувати якість того, що відбувалося на другому модулі програми з базових навичок медіатора.

Враження з якими люди закінчують програму:
- Точно буду застосовувати!
- Чим більше я знаю, тим більше я не знаю.
- До нових зустрічей!

Ну що ж, якщо оцінити процес за моделлю компетенцій медіатора: і процес, і робота зі змістом, і робота з емоціями була успішною. Пам’ятаємо, що якісна взаємодія - це коли люди хочуть повернутися «в процес».

Чекаємо! Третій модуль попереду!


Випускники програм з медіації часто цікавляться де можна отримати досвід проведення реальних медіацій?

Найпростіший і найпоширеніший шлях — участь у волонтерських проектах.
Ці проекти на сьогодні існують у сфері сімейної медіації.

Після завершення Спеціалізований онлайн курс «Базові навички сімейного медіатора» ви маєте можливість практикувати у волонтерському проекті на базі Міського центру дитини м Києва.
Проект надає менторську підтримку та робить можливим обмін досвідом у колі практиків-сімейних медіаторів під час інтервізії та супервізії.

Долучайтесь: https://simeynamediacia.x.co.ua/

Щирі посмішки, палаючі очі, природні реакції. Яке полегшення, коли ти справжній! Тобі не потрібно нічого доводити, справляти враження, ти знаєш, що цінний, саме такий, який є!

На програмі ми вчилися пізнавати та взаємодіяти з живою частиною себе. Відновлювали і зміцнювали інтерес та смак до життя, роботи, творчості.
Шукали внутрішню стійкість у важких розмовах та шляхи порозуміння з людьми, коли у відносинах все непросто... Незабутні три дні!

Сінквейн від учасника:
«Емоції
Справжні, щирі.
Це оглядатися, йти, не закриватись в панцирі.
Те, чого немає хіба що вночі, коли спиш.
Емоції – твоя суперсила!»
(Костя Павленко)

Підписано Меморандум про співпрацю між Українським Центром Медіації в особі Єрьоменко Галини і Громадською організацією «СПІЛКА БІЗНЕС-МЕДІАТОРІВ» в особі Северчук Оксани. Ми довго чекали цього кроку, раді, що це сталося і тепер маємо можливість пересвідчитися в тому, чи правда, що за горизонтом нас чекають нові горизонти!

«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг

Програма Базові навички медіатора може стати приводом для занурення в роздуми з питань, які до нього Вас або не хвилювали, або Ви думали, що давно знаєте на них відповіді... Нове сприйняття, новий ракурс, нова навичка вирішення конфліктів.

● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті?
● Як уникнути стресу, не знижуючи інтенсивності роботи?
● Що робити з агресією іншого?

Над цими питаннями багато людей безрезультативно розмірковують роками. Тому що шукають відповіді не в тому місці.

На програмі Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії ми будемо шукати там, де потрібно - не поза, а всередині себе.

« А що для вас важливо?»,- вже не третій день навчання розпочав дослідження інтересів тренера один з учасників програми. І тут тренери зрозуміли: треба прив’язати паски безпеки і тиснути на акселератор своїх навичок тому ще «учні почали наздоганяти своїх вчителів! Гарний показник. Значить учасники повірили в цінність інструмента і їм цікаво його застосовувати.

Закінчився другий модуль програми. Другий модуль – завжди виклик для ТРЕНЕРІВ, бо до групи додаються ті, хто брав участь у програмі Базові навички медіатора раніше. Тому дякуємо тренерам Галині Єрьоменко, Ользі Шепель , Владиславі Каневській, Анні Гориній за важку роботу, щоб все привести до єдиного знаменника.

Це виклик для ОРГАНІЗАТОРІВ проекту. Дякуємо нашому німецькому партнеру Фолькеру Штотцнеру, який неймовірними зусиллями утримує програму, підтримуючи наше партнерство з Академією Мюнхенської ТПП. Саме про виклики партнерства і побажання плідної співпраці , він говорив учасникам під час відкриття другого модуля.
Дякуємо і бажаємо успіхів УЧАСНИКАМ програми: як завжди «раптово» виявилося що, і курсові роботи вже треба здавати, і до іспиту готуватися, залишилося зовсім мало часу.

То ж включаємо швидкість, але «прискорюємося повільно», як кажуть англійці. Якість понад усе!

 

62305647 2619356254759821 2684685362676105216 o

 

Часто дослідники визначають переговорну стратегію через стиль поведінки в конфлікті, тобто категоріями ухиляння, пристосування, змагання, компромісу і консенсусу.

В якомусь сенсі така класифікація цілком виправдана, АЛЕ,
✅по-перше, переговори можуть бути не тільки в конфліктних ситуаціях,
✅по-друге,  класифікація вам, напевно, знайома.

Тому, сьогодні ми розповімо про іншу систему категоризації переговорних стратегій, яка грунтується на принципі першостi мети учасників переговорів.

Сторінка 1 із 62

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
29

Вхід до Ресурсного центру

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs