УЦМ пропонує програми з переговорів та медіації.

Основна мета – напрацювання навичок проведення переговорів , в т.ч. з участю посередника (медіатора).
Навчання проводиться тренерами, які пройшли тренінги для тренерів і є членам и міжнародної мережі тренерів CEDR (Великобританія), акредитовані як медіатори CEDR в рамках спільного проекту Міжнародної фінансової корпорації (Світовий банк) і kmbs, а також мають досвід проведення медіацій у комерційній, організаційній. сімейній сферах.
Серед наших випускників - представники Білорусі, Казахстану, Молдови, Таджикистану, Росії.
Якщо Ви обираєте навчальний заклад або тренера для отримання кваліфікації медіатора, ми Вам радимо поцікавитися, де і як отримана кваліфікація тренера з медіації, і чи має тренер належний досвід проведення медіацій.

 

Завантажити "Пам’ятка клієнту. Як витратити свої гроші і час таким чином, щоб отримати якісну послугу"

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА (ОНЛАЙН ЧИ ОФЛАЙН - НА ВИБІР)

МИ ЦЕ ВЖЕ ВИПРОБУВАЛИ! ОНЛАЙН РЕАЛЬНО ПРАЦЮЄ!

 

Час кризи – час конфліктів і обмежених ресурсів. Ми знаємо, що медіація дає відповідь на те. Де знайти додатковий ресурс, особливо, якщо йдеться про конфлікт. Зараз – час МЕДІАТОРА!

 

Найближчий    старт    першого    модуля:   8 жовтня 2020 року.
Найближчий    старт    другого     модуля:    15 жовтня 2020 року.
Найближчий    старт    третього    модуля:    17 грудня 2020 року.

Програма планується онлайн та офлайн - ви можете обрати зручний для вас формат.

 

ДЛЯ КОГО:

  • Для юристів,     психологів,     менеджерів, консультантів, які хочуть зробити диверсифікацію портфеля своїх послуг і створити точку унікальності для клієнта
  • Для всіх, хто хоче бути привабливим для клієнта, жадаючого, щоб йому надавали ту послугу, яка йому потрібна, а не ту що «можеться»
  • Для тих, хто хоче отримати професійну і глибоку кваліфікацію медіатора, адже у нас навчають найкращі
  • Для тих, хто хоче стати партнером сильної організації і потрапити в список «collaborative lawyer» УЦМ
  • Для тих,  кому     важливо  потрапити  в     Клуб випускників УЦМ: ми любимо своїх випускників, які після закінчення програми стають нашими партнерами!

ЦІННІСТЬ ПРОГРАМИ:

  • Практична складова, орієнтованість на результат. У нас немає безнадійних учасників.
  • Отримана кваліфікація допоможе надавати послуги в якості незалежного медіатора, а також надавати послуги з позасудового вирішення конфліктів.
  • Отримані навички можуть використовуватися не тільки в медіації, а і в переговорному процесі. Ми через це пройшли, і знаємо як це працює.

ЯК ДОСЯГАЄТЬСЯ ЯКІСНИЙ РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ:

  • Висока кваліфікація тренерів, які мають по декілька міжнародних акредитацій
  • 12 років успішного досвіду і 3 тисячі випускників. Більшість, хто зараз навчає, навчалися у нас. Вчиться у Вчителів!
  • Сфокусованість на практичній складовій, вправах та рольових іграх у малих групах з індивідуальним зворотнім зв’язком від викладачів. Приділятиметься час окремо кожному з учасників відповідно до їх потреб.
  • Близько 80% другого модуля відведено під симуляції конфліктів в різних сферах діяльності.

 

ПРОГРАМА СПРЯМОВАНА НА ВІДПРАЦЮВАННЯ УЧАСНИКАМИ НАВИЧОК ЕФЕКТИВНОГО МЕДІАТОРА, ЯКИЙ МАЄ КОМПЕТЕНЦІЇ РОБОТИ ЗІ ЗМІСТОМ ПРОБЛЕМИ, УПРАВЛІННЯ СТОСУНКАМИ І УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ МЕДІАЦІЇ, ЗОКРЕМА:

  • Вміє створювати сприятливу для медіації атмосферу
  • Сприяє спілкуванню та взаємодії сторін
  • Досконало володіє навичками ведення процесу
  • Встановлює та підтримує ефективну робочу структуру медіації
  • Керує процесом та етапами медіації
  • Досконало володіє навичками опрацювання змісту домовленостей (робота з інтересами, альтернативами, об’єктивними критеріями)
  • Допомагає сторонам напрацьовувати рішення та рухатися до врегулювання спору
  • Є рушійною силою переговорів та сприяє їх просуванню через активну взаємодію зі сторонами

 

СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОРМАТ і ТРИВАЛІСТЬ ПРОГРАМИ:

  • 2 модулі по три дні в онлайні / офлайні (не виснажливо, цікаво, максимальна залученість учасників): з 10.00 до 17.30
  • 1 день офлайна з 10.00 до 17.30 (за бажанням також до відпрацювань можна приєднатися онлайн)
  • Домашнє завдання перед другим модулем: цікаво, корисно, забезпечує підвищення ефективності роботи в онлайні

 

 

ПЕРШИЙ МОДУЛЬ (3 ДНІ)

 

ЗАВДАННЯ ПЕРШОГО МОДУЛЮ:

  • Надати учасникам ширше бачення щодо можливих способів вирішення конфліктів
  • Відпрацювати навички ефективно вирішувати спори за один або декілька днів
  • Навчити додавати вартості спорам через допомогу сторонам віднайти комерційно привабливі для них рішення
  • Підготувати до надання консультацій щодо варіантів та методів можливого застосування інших технік ефективного розв’язання спорів

 

ЗМІСТ ПЕРШОГО МОДУЛЮ

  • Дослідження процесу медіації як такого та ролі медіатора у цьому процесі
  • Трикутник Компетенцій медіатора. Роль медіатора. Трикутник: сила-право-інтерес
  • Порівняльні характеристики медіації з іншими способами вирішення спорів
  • Структура та етапи процесу. Формулювання тем для обговорнення. Дослідження інтересів
  • Робота з інтересами: види, зміст, техніки
  • Робота з альтернативами: зміст, техніки
  • SMART в медіації
  • Відпрацювання необхідних комунікаційних навичок (робота із запитаннями, позитивна мова, віддзеркалювання, рефрейминг, тест на реальність, перефразування та ін.)
  • Відпрацювання технік, що допомагають сторонам перенести фокус уваги зі своїх позицій на взаємно прийнятні для обох (усіх) сторін рішення

МЕТОДИКИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ: презентації, аналіз відео, вправи, симуляції кейсів (вже с першого дня навчання!!)

 

ДРУГИЙ МОДУЛЬ (3 ДНІ):

 

ЗАВДАННЯ ДРУГОГО МОДУЛЮ:

  • Подальший розвиток в учасників навичок медіації, зокрема дослідження інтересів, перефразування, робота з цифрами, пастки медіатора тощо
  • Вдосконалення застосування навичок кожним учасником шляхом надання індивідуального зворотного зв’язку під час симуляцій, яких на другому модулі буде до 80% часу

 

ЗМІСТ ДРУГОГО МОДУЛЮ

  • Модуль направлений на розвиток конкретних навичок медіатора, отриманих на першому модулі. Зокрема, глибше опрацювання спеціальних тем:
  • Формулювання тем для обговорення (це не так просто!)
  • Робота з цифрами
  • Робота з візуалізацією: фліпчарт як кращий друг медіатора!
  • Допомога сторонам у переході від з’ясування позицій до переговорів
  • Подолання розбіжностей (скорочення розриву між позиціями)
  • Заохочення сторін до вироблення варіантів та рішень для виходу з конфлікту (мозковий штурм)
  • Невербальні комунікації
  • Управління часом
  • Аналіз, узагальнення підсумування інформації, отриманої в ході дослідження
  • TIPS для медіаторів

 

Вартість двох модулів програми в онлайн форматі: 13 430 грн. (без ПДВ), можлива помодульна оплата: перший модуль – 8 000 грн., другий модуль – 5 430 грн.
Вартість двох модулів програми в офлайнформаті: 15 800 грн. (без ПДВ), можлива помодульна оплата: перший модуль – 9 000 грн., другий модуль – 6 800 грн.

 

Викладачі:

Галина Єрьоменко, к.ю.н. Керівник Українського Центру Медіації; Викладач НАУКМА, 25 років наукової роботи в Інституті держави і права ім. В.М. Корецього. Медіатор, акредитована СEDR (UK), член міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR traners- network), Fellow WIF (JAMS Foundation), Бізнес медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина), досвід 12 років в різних сферах медіації, Перший Президент і Почесний член НАМУ, медіатор Центру медіації при Київській ТПП

Ольга Шепель, магістр міжнародного менеджменту, психолог-психоаналітик. Директор Українського Центру Медіації. Медіатор, акредитована СEDR (UK)), член міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR traners-network), Бізнес медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина), досвід 12 років в різних сферах медіації

 

Сертифікація

Після проходження двох модулів учасники отримають сертифікат Українського Центру Медіації та Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs] про закінчення базового курсу (48 годин) , який відповідає Основним засадам навчання базовим навичкам медіатора (розроблені разом Проектом USAID «Нове правосуддя» і Національною Асоціацією медіаторів України http://namu.com.ua/ua/info/mediators/sfrsvrk-iafaey-ravarrya-baisvyp- ravynap-pyeekakhsua/) дає право на самостійне проведення медіацій та участі у спеціальних професійних курсах.

 

 

Учасники

Не висувається жодних інших вимог до учасників, окрім їх бажання активно навчатися у групі за допомогою рольових ігор та інтерактивних вправ. Відсутні також спеціальні вимоги щодо поглибленого знання законодавства і рівня професійного досвіду.

 

 

Контактна інформація

Діана Берус Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(044) 490 66 35, (097) 436 05 77

Дата проведення програми:  27 - 29 січня 2020 року.

Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

Програма "Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів" - буде особливо корисним для менеджерів, які відповідають за оптимізацію витрат на управління конфліктами в компаніях, мотивацію персоналу та беруть участь у складних розмовах в компанії.


Мета програми:

  • Надати знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
  • Сформувати у учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності

Дати проведення програми: 10-12 грудня 2020 року (1 модуль), 21-23 січня 2021 року (2 модуль), 18-20 лютого 2021 року (3 модуль).

Програма задумана і впроваджується як тренажер для тих, хто бажає вдосконалити свої навички переговорів і розширити поле своїх можливостей.

Розроблена на основі Гарвардської переговорної моделі з урахуванням специфіки України та власного досвіду викладачів з проведення переговорів за інтересами, в т.ч. як посередники (медіатори).

Спрямована на отримання знань по моделі переговорів за інтересами, відпрацювання навичок роботи з елементами моделі, відпрацювання технік перемовників, а також відпрацювання навичок управління процесом переговорів.

Навчальна програма дасть можливість учасникам кваліфіковано і професійно працювати медіаторами у бізнес-середовищі. Для цього вони отримують знання про основоположні методи і прийоми медіації, які особливо стосуються менеджменту та трудової діяльності, а також солідні фахові знання про бізнес-медіацію, теоретичні та пізнавальні основи з міждисциплінарних та міжнародних питань. Особистий досвід поглиблюється та аналізується за допомогою рольових ігор, роботи у групах, супервізії та інтервізії. Зміст програми побудований на етичних і фахових принципах Федерального об’єднання «MEDIATION e.V. (ВМ)», Німеччина.

Дата проведення програми: 17-19 листопада 2020 року

«Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? Як мені уникнути стресу, не знижуючи інтенсивності роботи? Що робити з агресією іншого? »
- над цими питаннями багато людей безрезультатно розмірковують роками. Тому, що шукають відповіді не в тому місці.
На програмі ми будемо шукати там, де потрібно; відокремлюватимемо реальність від ілюзій, будемо шукати відповіді і знаходити нові питання. Будемо шукати ресурс не поза, а всередині себе.
У підсумку учасники досягнуть більшого розуміння себе і природи реакцій інших людей, отримають кілька технік саморегуляції та орієнтири для свого подальшого розвитку.

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
19
20
21
22
23
24
25

Вхід до Ресурсного центру

Новини

РОЗШИРЯЄМО ГОРИЗОНТИ СПІВПРАЦІ: МЕМОРАНДУМ З ГРУПОЮ ВИПУСКНИКІВ УЦМ

02.03.2020
Підписано Меморандум про співпрацю між Українським Центром Медіації в особі Єрьоменко…

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs