"У конструктивному діалозі має значення не те, хто правий чи неправий, а те, що є важливим для кожного гравця переговорного процесу"
Як побудувати переговорний процес так, щоб задовольнялися потреби та інтереси кожного з учасників? Що необхідно враховувати та на що спиратися? Яка роль раціонального підходу та емоційного інтелекту у вирішенні конфліктів? Про це розповідала сертифікований медіатор, заступник керівника Українського Центру Медіації при kmbs, викладач програми Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії - Ольга Шепель.
Що таке медіація?
Медіація – це альтернативний спосіб вирішення конфліктів. Медіатор допомагає організувати й провести переговорний процес таким чином, щоб зняти емоційну напругу, додати конструктиву та відновити комунікацію. Він не ухвалює рішення, а надає підтримку сторонам у пошуку варіантів, які підходили б усім. У налагодженні комунікації та конструктивного діалогу має значення не те, хто правий чи неправий, а те, що є важливим для кожного гравця переговорного процесу.
Завжди варто оцінювати раціональну та емоційну складову конфлікту. Обидві присутні у будь-яких переговорах, чи то медіація, чи взаємодія сторін без участі нейтрального і неупередженого посередника. Раціональну складову переговорів легко простежити на прикладі роботи з деякими елементами Гарвардської переговорної моделі. А емоційної частини ми торкнемося, розмірковуючи про емоційний інтелект.
Повну статтю читайте за лінком:
http://open.kmbs.ua/interests-emotions/
Незабаром стартує програма Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії, долучайтесь:
https://kmbs.ua/ua/edp/mediation/mociyna-kompetentnist-skladovi-produktivnoyi-vzayemodiyi