2baner728x90 souers center

МИ НЕ МОЖЕМО КОНТРОЛЮВАТИ СВІТ, ЗАТЕ МОЖЕМО УПРАВЛЯТИ СВОЇМИ ЕМОЦІЯМИ!

2 КЛЮЧОВИХ ПРАВИЛА ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ

Ми так хочемо контролювати те, що відбувається, події, поведінку і реакції інших людей. Так хочеться на щось спертися! Але правда в тому, що ми не можемо контролювати світ, об'єктивну реальність.
Ми можемо тільки навчитися регулювати свої емоції. І саме з розвитку емоційної компетентності починаються зміни у взаєминах з іншими.

ПРАВИЛО ПЕРШЕ - ПОВАГА

Повага - перший ключовий принцип продуктивної взаємодії. Повага до себе і до іншої сторони. А все, що далі, - вже алгоритм прояви цієї поваги, який приведе до вирішення конфлікту.
Щоб отримувати задоволення і користь від відносин, необхідно розуміти свої кордони. Знати свої інтереси і вміти відстоювати їх, не порушуючи кордонів іншої людини.

Існують 5 ОСНОВНИХ СТИЛІВ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТІ, описані Томасом і Кілманом. Це суперництво, компроміс, співробітництво, уникнення та пристосування.
Задаються вони двома векторами - орієнтацією на досягнення своїх цілей і ступенем уваги до інтересів іншої сторони.
Коли наші інтереси стикаються з інтересами інших, можливо, іноді можна пристосуватися. Іноді - промовчати. Іноді - натиснути на співрозмовника. Але якщо це робити постійно, нам буде складно взаємодіяти з іншими.
Найбільш продуктивний стиль - співпраця, коли людина прагне до досягнення свого результату, проявляючи повагу до інтересів іншого.

ЯК ПЕРЕЙТИ ДО СПІВПРАЦІ?
1. Замінити тиск на повагу
2. Не відмовлятися від своїх інтересів

ПРАВИЛО ДРУГЕ - РОЗПІЗНАВАТИ ЕМОЦІЇ

Другий принцип при врегулюванні конфлікту - визначити, чого в ситуації більше - емоційної або раціональної складової. Про що ви сперечаєтеся? У вас різні точки зору на одну й ту ж ситуацію, або це вже явне невдоволення один одним і у кожного з'являються критичні судження щодо іншого? Це дуже важливий момент, від якого буде залежати фокус вашої уваги.

Детальніше про емоції ви можете почитати в статті Ольги Шепель за лінком: http://open.kmbs.ua/interests-emotions/

Вчитися розпізнавати та розуміти свої емоції та емоції інших ми будемо на програмі Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії, що стартує 15 липня 2019р.
Долучайтесь!

Детальна інформація: https://www.facebook.com/events/622982234853972/

0a39ed7e89a72f41b1b6f43de2199ed2

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
6
11
12
13
15
17
18
19
20
21
22
28
29

Вхід до Ресурсного центру

Новини

Базові навички медіатора, 2 модуль (грудень 2020 рік)

22.12.2020
"Алгоритм, мистецтво, імпровізація: БНМ2" - такими словами можна охарактеризувати якість…

Дев’ятий щорічний форум суддів і медіація

18.12.2020
На панелі, присвяченій альтернативним методам вирішення спорів, цікаво було зустрітися з…

МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ РЕАЛЬНИХ МЕДІАЦІЙ

23.11.2020
Випускники програм з медіації часто цікавляться де можна отримати досвід проведення…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs