Розвиток емоційного інтелекту є однією з найбільш затребуваних компетенцій менеджера 2020 року (Економічній форум, Далос).
Для тих, чия робота пов'язана з сильними емоціями та врегулюванням конфліктів.Програма актуальна для тих, чия професійна діяльність пов'язана з комунікаціями з іншими людьми (всередині компанії і зовнішніми партнерами)
В результаті програми
- Ви дізнаєтеся як відреагувати в складній ситуації так, щоб не нашкодити відносинам і не завдати шкоди собі
- Ви станете краще розуміти свої емоції
- Вам відкриються мотиви поведінки інших людей
- Ви отримаєте (і відпрацюєте) практичні інструменти саморегуляції і поліпшення взаємодії з іншими людьми
Програма
1 день |
Розуміння суті емоцій |
Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції? |
2 день |
Внутрішньоособистісна компетенція: самосвідомість і самоконтроль |
Концепція емоційного інтелекту, його складові; з'ясуємо, яку роль відіграє емоційний інтелект у відносинах і прийнятті рішень; |
3 день |
Емпатія і управління відносинами |
Як проявити емпатію і досягти довіри у відносинах; |