Довіра і система управління конфліктами в компанії

Програми професійного розвитку
 Реєстрація закінчена
 
0
Дати: 24 вересня 10:00 - 26 вересня 17:00

Місце проведення: online

E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Програма "Довіра і система управління конфліктами в компанії" для вас, якщо ви готові і прагнете:

✔ зрозуміти природу конфліктів, систему управління конфліктами; усвідомити оптимальну конфігурацію елементів системи управління конфліктами в вашій компанії;

✔ оволодіти інструментами і навичками по проведенню ефективних діалогів (фасилітація, медіація, підготовка до переговорів);

✔ оволодіти інструментами роботи з довірою;

✔ навчитися працювати з калькулятором, який дозволить вираховувати вартість конфлікту саме для Вашої компанії.

 

Програма

МОДУЛЬ 1. КОНФЛІКТ, ДОВІРА, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
Природа конфлікту. Види конфлікту. Ролі менеджера по управлінню конфліктом. Діагностика причин, які випливають з проблеми дисфункцій.

Система управління конфліктами: від профілактики до вирішення конфліктів; від переговорів до посередництва; від конфлікту людей до конфлікту ідей.
Вимоги до компетенцій менеджерів. Диверсифікація ролі менеджера.

Скільки коштує конфлікт: порахуємо разом. Робота з Калькулятором вартості конфлікту.

Довіра – як інструмент підвищення конкурентоздатності компанії. Піраміда Ленсіоні, канвас командної довіри, антипатерни командної довіри. Інструменти для підвищення рівня довіри та ефективної співпраці в команді.

Фасілітаційні інструменти для роботи з організаційним конфліктом. Інструменти та практики фасілітації, які можна використовувати при роботі з конфліктами та для налагодження ефективної співпраці та діалогів в складних ситуаціях.

 

МОДУЛЬ 2. ПОСЕРЕДНИЦТВО В КОНФЛІКТІ: МЕДІАЦІЯ І МЕДІАЦІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА
Коли застосовувати? Чим процес відрізняється від позаорганізаційних медіацій.

Медіаціїні компетенції: робота з стосунками, робота зі змістом проблеми, управління процесом.

Управління процесом медіації: специфіка процесу, етапи медіації, формати медіації, учасники, залучення до процесу.

Робота зі змістом проблеми: елементи Гарвардської переговорної моделі (інтереси, альтернативи, об'єктивні критерії, варіанти).

Моделі медіації в організації: медіація в діалозі, медіація з одним учасником (конфлікт-коучинг).

Інструменти менеджера: техніки медіатора.

Симуляції: медіюємо разом кейси внутрішньоорганізаційних конфліктів.

ДОДАТКОВО
Для роботи з емоціями (компетенція «управління стосунками») рекомендуємо взяти участь в програмі «Емоційна компетентність».

Програма спрямована на усвідомлення того, як формується психіка людини; на розвиток власної емоційної компетентності та доповнює арсенал комунікаційних технік навичками роботи з емоціями іншої сторони діалогу.

Програма відкриває можливості:
· Навчитися реагувати в складній ситуації так, щоб не нашкодити відносинам і не завдати шкоди собі;
· Краще розуміти свої емоції;
· Навчитися розуміти мотиви поведінки інших людей;
· Відпрацювати практичні інструменти саморегуляції і поліпшення взаємодії з іншими людьми.

 

Автори та викладачі програми

Галина Єрьоменко
CEO Українського Центру Медіації [kmbs]
Канд.юр.наук, сертифікований медіатор та тренер медіаторів (CEDR, Great Britain), бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина)

Ольга Шепель
Керівник та викладач Українського Центру Медіації [kmbs]
Сертифікований медіатор та тренер медіаторів (CEDR, Great Britain) та бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина)

Світлана Насирова
PHD в галузі адміністративного менеджменту, бізнес-консультант з маркетингу та стратегічного розвитку, сертифікований бізнес-тренер

Місце: онлайн

Час: 24-26 вересня, 29-31 жовтня, 48 годин

Вартість: 15800грн. (без ПДВ)

Група: до 18 учасників

 

Всі дати


  • від 24 вересня 10:00 до 26 вересня 17:00
 

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs