Емоційна компетентність

 Регистрация закрыта
 
1
Категория
Програми професійного розвитку
Даты
2018-10-15 09:30 - 2018-10-17 18:00
Место проведения
Києво-Могилянська Бізнес Школа, вул.Волоська 8/5 (4 корпус, 4 поверх) - 4 КОРПУС, вулиця Волоська, 9, Київ
Україна, Україна
Телефон
0970363723
Email
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Вартість
11700

Дата проведення програми: 15-17 жовтня 2018 року

Мета програми: допомогти співробітникам компаній навчитись розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів; сприяти розумінню природи конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.

Для співробітників: курс пропонує поради та практичні рекомендації для ведення важких перемовин; пояснює, як впоратись зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту; розглядає кейси складних ситуацій, які виникають в середині компанії, а також багато практичних вправ на розуміння на управління власними емоціями.

Для компанії: надані співробітникам компанії впродовж навчання знання, навички та інструменти управління своїми емоціями і емоціями інших людей , ефективних способів вирішення конфліктів та ведення складних дискусій дозволить знизити негативний вплив суперечок на репутацію і діяльність компанії в цілому, а також підвищить якість і ефективність комунікації всередині компанії та зовні з клієнтами, партнерами компанії тощо.

Структура програми:

1-й день – Розуміння суті емоцій

Перший день буде присвячено наступним питанням:

Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції?
Різновиди емоцій, емоційних станів людей, їхній вплив на прийняття рішень в конфліктних ситуаціях;
Зв’язок емоцій з потребами людини.


2-й день – Ваш власний конфлікт: самосвідомість та самоконтроль

В другий день розглянемо:

Концепцію емоційного інтелекту, його складові; з’ясуємо, яку роль грає емоційний інтелект у взаєминах та прийнятті рішень;
Емоційні стани; алгоритм управління власними емоціями та емоціями інших людей у конфліктній ситуації;
Різновиди інструментів для аналізу емоцій;


3-й день – Емпатія та управління відносинами

В третій день навчимося:

Розпізнавати "емоційні гачки" та ефективно співпрацювати в складних комунікаціях;
Використовувати техніки та інструменти для роботи з емоційними станами та уникати типових помилок в процесі комунікації;
Вести «складні діалоги»;

Вартість: 11 700 грн. (без ПДВ)

Контактна інформація:

Мезіна Наталя (044) 490 6635; Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Ніконорова Ольга (097) 036 37 23; Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

 
 

Все Даты:

  • с 2018-10-15 09:30 до 2018-10-17 18:00
 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Новини

РОЗШИРЯЄМО ГОРИЗОНТИ СПІВПРАЦІ: МЕМОРАНДУМ З ГРУПОЮ ВИПУСКНИКІВ УЦМ

02.03.2020
Підписано Меморандум про співпрацю між Українським Центром Медіації в особі Єрьоменко…

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

Підпишіться на розсилку

Подписать

Контактная информация


Украина, Киев, ул. Волошская 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 этаж
Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Никакая часть материалов не может быть воспроизведена или использована другим способом
в любой форме без письменного согласия лиц, которые имеют авторские права.

© 2009, Украинский Центр Медиации
[УЦМ], kmbs