2baner728x90 souers center ru

ЯКИМИ БУВАЮТЬ СТРАТЕГІЇ В ПЕРЕГОВОРАХ?

Ми вже говорили про те, що переговори, так чи інакше, є невід'ємною частиною нашого повсякдення. Але часто в одних і тих самих переговорах і за участю одних і тих самих співрозмовників ми приходимо до абсолютно різних результатiв.
У той же час, часто в різних переговорах люди, навпаки, поводяться в рамках однієї і тієї ж моделі, наприклад однаково різко дебатують на батьківських зборах в школі і на тему ЧС18 в компанії друзів.

Так що ж це? Чи є закономірності того, як ми поводимося в переговорах?
Іншими словами, які бувають наші переговорні стратегії?

Часто дослідники визначають переговорну стратегію через стиль поведінки в конфлікті, тобто категоріями ухиляння, пристосування, змагання, компромісу і консенсусу.

В якомусь сенсі така класифікація цілком виправдана, АЛЕ, по-перше, переговори можуть бути не тільки в конфліктних ситуаціях,
по-друге, вищеназвана класифікація вам, напевно, знайома.

Тому, сьогодні ми розповімо про іншу систему категоризації переговорних стратегій, яка грунтується на принципі першостi мети учасників переговорів.

Отже, поїхали!

WIN-LOOSE - найвідоміша і, в якомусь сенсі "популярна" переговорная стратегія, вона ж: "позиційний торг", "гра з нульовою сумою", "лінійні переговори" і так далі і тому подібне. Заснована на змагальності сторiн в переговорах, конкуренції за єдиний об'єкт, стратегія, при якій щоб один виграв - iнший має програти.
Все-або-нічого! - головний девіз прихильників такого способу вести переговори.

LOOSE-WIN - менш популярна в наших широтах переговорна стратегія, яка слабко відрізняється від першої, і полягає в тому, що її носію комфортніше програти на користь другої сторони. Про причини такої жертовності, вважаємо, можуть багато розповісти практикуючі психологи.
По-суті, вона перегукується з тактикою уникнення / пристосування в конфліктах.

LOOSE-LOOSE - вельми неприваблива при погляді зi сторони, однак, досить поширена - якщо уважно озирнутися - переговорна стратегія, суть якої можна легко проілюструвати приказкою "разом у прірву". А якщо без поетики - то це не стільки бажання вийти переможцем з переговорів, скільки побачити суперника на лаві лузерiв, навіть якщо для цього і самому доведеться втратити все.

WIN-WIN - ну і, нарешті, така мила нашому погляду професійних перемовникiв, стратегія взаємного виграшу, також має назву "принципових переговорiв", "переговорiв по інтересам", "консенсусу".
Характеризується тим, що при такій стратегії сторони переговорів можуть досягти своєї мети в повному обсязі і не за рахунок один одного.

Зовсім скоро ми зупинимося на вигодах моделі принципових переговорів детальнiше. А поки ви можете пошукати приклади описаних моделей серед оточуючих.

Успішних вам переговорiв.

Перше що хочеться відзначити, бізнесу не варто боятися звертатися до медіації, адже в порівнянні з розглядом справи в суді процедура примирення має набагато більше переваг. Вже багато разів сказано, що медіація - це економія часу і коштів, збереження конфіденційності та, навіть, порятунок від можливого банкрутства.

У певний момент розвитку кожен бізнес-лідер стикається з ситуацiю у своєму професійному житті, коли йому доведеться долати напруженість між колегами, проводити складні договірні переговори або управляти конфліктами в офісі.

Ефективні навички переговорів за інтересами та медіації є життєво важливим інструментом для будь-якого лідера в бізнесі, і в той же час, мало хто навчає цим навичкам. На щастя, ми в УЦМ, одні з цих «мало кого», тому сьогодні поговоримо про ТОП-5 навичок медіатора, життєво необхідних в бізнесі. Отже ....

Економічна сфера є плідним підґрунтям для виникнення спорів, бо є центром перетину інтересів багатьох людей. Тож конфлікти у бізнесі виникають доволі часто – із замовниками, підрядниками, постачальниками, колегами або партнерами. Для вирішення цих суперечок зазвичай використовуються прямі переговори або суд. Але вони не завжди задовольняють усі потреби. Чи існують інші ефективні шляхи розв’язання спорів, що таке медіація, і яку вигоду від її застосування може отримати бізнес, спеціально для Mind пояснюють партнери агентства медіації DecisionLab Ольга Хмарук та Олена Білозор.

Ох, б’ємося об заклад, ви вже безліч разів зустрічали словосполучення «переговори за інтересами»: в бесідах з друзями і колегами, в аналітичних статтях і бізнес-виданнях, ну і на наших тренінгах, само собою.
Незважаючи на широту використання цього словосполучення, на жаль, не кожен має чітке уявлення про те, що це за переговори такі і, в чому ж їх привабливість і корисність. А отже, сьогодні ми вирішили поговорити цілеспрямовано саме про цінність моделі переговорів за інтересами - про те, які переваги вона може нам дати.

Марина Саєнко, бізнес-медіатор, медіатор Центру медіації Київської ТПП, керуючий партнер, АО "Закон Перемоги"

Що ви відчуваєте, коли наважуєтеся втілити давню мрію й створити власний бізнес або реалізувати крутий (чи навіть геніальний) проект, який має завоювати серця людей у всьому світі? Ейфорія, радість, захоплення, натхнення, передчуття неодмінного успіху – всі ці емоції переважають над страхом провалу. У такому дещо зміненому стані свідомості люди часто підганяють хід подій, намагаючись якомога швидше розпочати бізнес. Як свідчить практика, у так званій сліпій зоні майбутніх партнерів залишається ряд питань, які є потенційними тригерами для виникнення конфліктів у майбутньому.

Нещодавно ми вже розглядали основи етики медіації в одному з наших постів, де обіцяли більш детально зупинитися на моменті конфлікту інтересів, що є, без зайвих перебільшень, одним з ключових елементів дотримання нейтральності медіатора. Ми свої зобов'язання виконуємо (ми ж профі!) І сьогодні наш пост буде присвячений конфлікту інтересів у медіації.

Страница 1 из 10

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Вхід до Ресурсного центру (ru)

Новини

РОЗШИРЯЄМО ГОРИЗОНТИ СПІВПРАЦІ: МЕМОРАНДУМ З ГРУПОЮ ВИПУСКНИКІВ УЦМ

02.03.2020
Підписано Меморандум про співпрацю між Українським Центром Медіації в особі Єрьоменко…

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

Підпишіться на розсилку

Подписать

Контактная информация


Украина, Киев, ул. Волошская 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 этаж
Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Никакая часть материалов не может быть воспроизведена или использована другим способом
в любой форме без письменного согласия лиц, которые имеют авторские права.

© 2009, Украинский Центр Медиации
[УЦМ], kmbs