Довіра і система управління конфліктами в компанії

Програми професійного розвитку
Даты: 24 сентября 10:00 - 26 сентября 17:00

Место проведения: online

Email
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Програма "Довіра і система управління конфліктами в компанії" для вас, якщо ви готові і прагнете:

✔ зрозуміти природу конфліктів, систему управління конфліктами; усвідомити оптимальну конфігурацію елементів системи управління конфліктами в вашій компанії;

✔ оволодіти інструментами і навичками по проведенню ефективних діалогів (фасилітація, медіація, підготовка до переговорів);

✔ оволодіти інструментами роботи з довірою;

✔ навчитися працювати з калькулятором, який дозволить вираховувати вартість конфлікту саме для Вашої компанії.

 

Програма

МОДУЛЬ 1. КОНФЛІКТ, ДОВІРА, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
Природа конфлікту. Види конфлікту. Ролі менеджера по управлінню конфліктом. Діагностика причин, які випливають з проблеми дисфункцій.

Система управління конфліктами: від профілактики до вирішення конфліктів; від переговорів до посередництва; від конфлікту людей до конфлікту ідей.
Вимоги до компетенцій менеджерів. Диверсифікація ролі менеджера.

Скільки коштує конфлікт: порахуємо разом. Робота з Калькулятором вартості конфлікту.

Довіра – як інструмент підвищення конкурентоздатності компанії. Піраміда Ленсіоні, канвас командної довіри, антипатерни командної довіри. Інструменти для підвищення рівня довіри та ефективної співпраці в команді.

Фасілітаційні інструменти для роботи з організаційним конфліктом. Інструменти та практики фасілітації, які можна використовувати при роботі з конфліктами та для налагодження ефективної співпраці та діалогів в складних ситуаціях.

 

МОДУЛЬ 2. ПОСЕРЕДНИЦТВО В КОНФЛІКТІ: МЕДІАЦІЯ І МЕДІАЦІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА
Коли застосовувати? Чим процес відрізняється від позаорганізаційних медіацій.

Медіаціїні компетенції: робота з стосунками, робота зі змістом проблеми, управління процесом.

Управління процесом медіації: специфіка процесу, етапи медіації, формати медіації, учасники, залучення до процесу.

Робота зі змістом проблеми: елементи Гарвардської переговорної моделі (інтереси, альтернативи, об'єктивні критерії, варіанти).

Моделі медіації в організації: медіація в діалозі, медіація з одним учасником (конфлікт-коучинг).

Інструменти менеджера: техніки медіатора.

Симуляції: медіюємо разом кейси внутрішньоорганізаційних конфліктів.

ДОДАТКОВО
Для роботи з емоціями (компетенція «управління стосунками») рекомендуємо взяти участь в програмі «Емоційна компетентність».

Програма спрямована на усвідомлення того, як формується психіка людини; на розвиток власної емоційної компетентності та доповнює арсенал комунікаційних технік навичками роботи з емоціями іншої сторони діалогу.

Програма відкриває можливості:
· Навчитися реагувати в складній ситуації так, щоб не нашкодити відносинам і не завдати шкоди собі;
· Краще розуміти свої емоції;
· Навчитися розуміти мотиви поведінки інших людей;
· Відпрацювати практичні інструменти саморегуляції і поліпшення взаємодії з іншими людьми.

 

Автори та викладачі програми

Галина Єрьоменко
CEO Українського Центру Медіації [kmbs]
Канд.юр.наук, сертифікований медіатор та тренер медіаторів (CEDR, Great Britain), бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина)

Ольга Шепель
Керівник та викладач Українського Центру Медіації [kmbs]
Сертифікований медіатор та тренер медіаторів (CEDR, Great Britain) та бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина)

Світлана Насирова
PHD в галузі адміністративного менеджменту, бізнес-консультант з маркетингу та стратегічного розвитку, сертифікований бізнес-тренер

Місце: онлайн

Час: 24-26 вересня, 29-31 жовтня, 48 годин

Вартість: 15800грн. (без ПДВ)

Група: до 18 учасників

 

Все Даты:


  • с 24 сентября 10:00 до 26 сентября 17:00
 

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Новини

РОЗШИРЯЄМО ГОРИЗОНТИ СПІВПРАЦІ: МЕМОРАНДУМ З ГРУПОЮ ВИПУСКНИКІВ УЦМ

02.03.2020
Підписано Меморандум про співпрацю між Українським Центром Медіації в особі Єрьоменко…

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

Підпишіться на розсилку

Подписать

Контактная информация


Украина, Киев, ул. Волошская 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 этаж
Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Никакая часть материалов не может быть воспроизведена или использована другим способом
в любой форме без письменного согласия лиц, которые имеют авторские права.

© 2009, Украинский Центр Медиации
[УЦМ], kmbs