Venue: online
✔ зрозуміти природу конфліктів, систему управління конфліктами; усвідомити оптимальну конфігурацію елементів системи управління конфліктами в вашій компанії;
✔ оволодіти інструментами і навичками по проведенню ефективних діалогів (фасилітація, медіація, підготовка до переговорів);
✔ оволодіти інструментами роботи з довірою;
✔ навчитися працювати з калькулятором, який дозволить вираховувати вартість конфлікту саме для Вашої компанії.
МОДУЛЬ 1. КОНФЛІКТ, ДОВІРА, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
Природа конфлікту. Види конфлікту. Ролі менеджера по управлінню конфліктом. Діагностика причин, які випливають з проблеми дисфункцій.
Система управління конфліктами: від профілактики до вирішення конфліктів; від переговорів до посередництва; від конфлікту людей до конфлікту ідей.
Вимоги до компетенцій менеджерів. Диверсифікація ролі менеджера.
Скільки коштує конфлікт: порахуємо разом. Робота з Калькулятором вартості конфлікту.
Довіра – як інструмент підвищення конкурентоздатності компанії. Піраміда Ленсіоні, канвас командної довіри, антипатерни командної довіри. Інструменти для підвищення рівня довіри та ефективної співпраці в команді.
Фасілітаційні інструменти для роботи з організаційним конфліктом. Інструменти та практики фасілітації, які можна використовувати при роботі з конфліктами та для налагодження ефективної співпраці та діалогів в складних ситуаціях.
МОДУЛЬ 2. ПОСЕРЕДНИЦТВО В КОНФЛІКТІ: МЕДІАЦІЯ І МЕДІАЦІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА
Коли застосовувати? Чим процес відрізняється від позаорганізаційних медіацій.
Медіаціїні компетенції: робота з стосунками, робота зі змістом проблеми, управління процесом.
Управління процесом медіації: специфіка процесу, етапи медіації, формати медіації, учасники, залучення до процесу.
Робота зі змістом проблеми: елементи Гарвардської переговорної моделі (інтереси, альтернативи, об'єктивні критерії, варіанти).
Моделі медіації в організації: медіація в діалозі, медіація з одним учасником (конфлікт-коучинг).
Інструменти менеджера: техніки медіатора.
Симуляції: медіюємо разом кейси внутрішньоорганізаційних конфліктів.
ДОДАТКОВО
Для роботи з емоціями (компетенція «управління стосунками») рекомендуємо взяти участь в програмі «Емоційна компетентність».
Програма спрямована на усвідомлення того, як формується психіка людини; на розвиток власної емоційної компетентності та доповнює арсенал комунікаційних технік навичками роботи з емоціями іншої сторони діалогу.
Програма відкриває можливості:
· Навчитися реагувати в складній ситуації так, щоб не нашкодити відносинам і не завдати шкоди собі;
· Краще розуміти свої емоції;
· Навчитися розуміти мотиви поведінки інших людей;
· Відпрацювати практичні інструменти саморегуляції і поліпшення взаємодії з іншими людьми.
Галина Єрьоменко
CEO Українського Центру Медіації [kmbs]
Канд.юр.наук, сертифікований медіатор та тренер медіаторів (CEDR, Great Britain), бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина)
Ольга Шепель
Керівник та викладач Українського Центру Медіації [kmbs]
Сертифікований медіатор та тренер медіаторів (CEDR, Great Britain) та бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина)
Світлана Насирова
PHD в галузі адміністративного менеджменту, бізнес-консультант з маркетингу та стратегічного розвитку, сертифікований бізнес-тренер
Місце: онлайн
Час: 24-26 вересня, 29-31 жовтня, 48 годин
Вартість: 15800грн. (без ПДВ)
Група: до 18 учасників