Venue: online
Формат: відеозапис теоретичного матеріалу з прикладами (1 година 19 хв.) і онлайн практикум з відпрацюванням технік (3 години).
Що отримує учасник: знання як з’являються емоції, які ускладнюють нам життя та дві базові техніки роботи з негативними емоціями
Зміст:
Акцент уваги на взаємозв’язок потреба-первинна емоція-вторинна емоція – поведінка, який дає розуміння як розірвати дисфункціональне коло автоматичних реакцій у себе і другого учасника взаємодії (виражених в емоційних станах і поведінці).
Техніка A, B, C - виправлення неправильної оцінки, спотвореного сприйняття та сформованих упереджень.
Під час практикуму ми відпрацюємо означені темі у вправах, а також деталізуємо їх, навчившись відрізняти емоції від думок та оцінок дії іншої людини, потреби від вимог.
Також приділимо увагу емоційним реакціям опонентів та тому, як формується образ ворога в міжособистісних конфліктах.
Автор і тренер: Ольга Шепель, магістр міжнародного менеджменту, психолог-психоаналітик.
Практика в комерційній, організаційній і сімейної медіації 12 років. Акредитований медіатор та тренер медіаторів за програмами «Базові навички медіації», Центр ефективного вирішення конфліктів (CEDR, Great Britain) та "Бізнес-медіатор" Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина), а також випускниця програми «Мистецтво та наука переговорів за методикою Harvard Negotiation Project».
Мова: російська
Вартість: 1300грн. без ПДВ
Дата практикуму: 10 червня 2020, 10:00-13:00