Український Центр Медіації (УЦМ)

Ми, професійні медіатори УЦМ, спеціалісти з переговорів, пропонуємо - аналіз Вашої складної, спірної ситуації і організацію переговорів (медіації) за участю спеціаліста-медіатора для пошуку рішення з максимальною користю для Вас. Переговори - це сучасна альтернатива судовому методу вирішення спорів.

Люди, які вперше намагаються врегулювати спір в комерційній сфері, вважають, що справедливе рішення можна отримати тільки через суд. Але наш особистий досвід і приклади розвинутих країн світу доказують, що альтернативні методи бувають набагато ефективнішими.

Попередня безкоштовна телефонна/скайп консультація
Тривалість 30-45 хвилин
Ви, наш клієнт, звертаєтесь до Українського Центру Медіації (УЦМ) будь-яким зручним для Вас способом. З Вами зконтактує наш координатор з питань проведення медіації і розробки дизайну способів вирішення конфлікту для проведення безкоштовної телефонної консультації.

Український Центр Медіації (УЦМ)

1. Вам запропонують підписати угоду на послуги медіатора. В цій угоді прописуються:

  • Принципи процедури медіації (переговорів) – прозорість, добровільність для учасників
  • Конфіденційність даних - інформацію отриману в ході медіації не можна використовувати в суді або на шкоду іншій стороні
  • Відповідно договору, медіатор отримує імунітет в якості свідка, його не можна викликати в суд. Це забезпечує незалежність і неупередженість медіатора.

Український Центр Медіації (УЦМ)

1. Попередня безкоштовна телефонна консультація, триває 30-45 хвилин.

Ви, наш клієнт, звертаєтесь до Українського Центру Медіації (УЦМ) будь-яким зручним для Вас способом. З Вами зконтактує наш координатор з питань проведення медіації і розробки дизайну способів вирішення конфлікту для проведення безкоштовної телефонної консультації.
На цій консультації Ви коротко описуєте ситуацію, а наш координатор розповідає про особливості процесу медіації і разом ви вирішуєте, чи можливе врегулювання спору переговорним шляхом.

На етапі укладення договору сторони можуть передбачити медіацію, як попередній перед судовим розглядом спосіб вирішення спору. Для цього в договір повинні бути внесені відповідні застереження, зміст яких може бути сформульований наступним чином.

Загальне застереження

У разі виникнення будь-якого спору, який виникає із цього контракту або у звязку з ним, сторони погоджуються на першому етапі обговорити і розглянути можливість передачі спору для врегулювання відповідно до правил Українського Центру Медіації.

Комерційна медіація (вирішення спорів між юридичними особами, юридичними особами і їх клієнтами, фізичними особами щодо вирішення майнових спорів, захист прав споживачів та ін.)

Щодо ініціювання процесу і його проведення в УЦМ діють стандартні правила. Окрім того при проведенні комерційної медіації до довідки про сутність спору (крок 6) у письмовому вигляді подається така інформація:

  1. Імена, адреси, номера телефонів факсу, адреси електронної пошти сторін спору, а також їхніх уповноважених осіб, якщо такі є;
  2. Опис спору, який за можливості включає його вартісну оцінку;
  3. Ім’я медіатора, який буде вести процес
  4. Копія документу про сплату організаційного внеску.

Додаткову інформацію щодо переліку необхідних документів, особливостей проведення або припинення медіації за стандартами ICC див. тут.

На етапі укладення договору сторони можуть передбачити медіацію, як попередній перед судовим розглядом спосіб вирішення спору. Для цього в договір повинні бути внесені відповідні медіаційні застереження.

Сімейна медіація
1. Рішення про участь в медіації сторони приймають під час або після координаційної зустрічі (консультації) з представником УЦМ.

2. У разі досягнення згоди про проведення медіації з обома сторонами, підписується договір між УЦМ та сторонами, в якому проміж інших також зазначається питання вартості послуги і розподілу обов’язків щодо її сплати а також формулюється перелік тем, які виносяться на медіацію і вирішуються всі інші організаційні питання пов’язані з проведенням медіації.

3. Зустрічі сторін з медіатором проходять у режимі серій короткочасових (до 3-х годин) зустрічей.

Інші види медіації*

  • Медіація в організації (між співробітниками).
  • Трудові спори і конфлікти (в т.ч. пов’язані з підписанням колективних договорів).
  • Корпоративні спори і конфлікти (між засновниками, акціонерами і виконавчим органом, Радою директорів тощо).

*Медіація вказаних спорів і конфліктів відбувається відповідно до засад проведення комерційної медіації

Замовити медіацію можна за телефоном [095] 793 0514, [044] 490 6635 або написавши листа на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
28
29
30

Вхід до Ресурсного центру

Новини

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

ПЕРЕГОВОРИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ

01.07.2019
62981246 2632335800128533 6586171682279391232 o
« А що для вас важливо?»,- вже не третій день навчання розпочав дослідження інтересів…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs