Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів

 Реєстрація закінчена
 
1
Категорія:
Програми професійного розвитку
Дати
2018-09-17 09:30 - 2018-09-19 18:00
Місце проведення
Києво-Могилянська бізнес-школа, вул.Волоська 8/5 (4 корпус, 4 поверх) - 4 КОРПУС, вулиця Волоська, 9, Київ
Україна, Україна
Телефон:
0970363723
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Вартість
10700

Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

Програма "Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів" - буде особливо корисним для менеджерів, які відповідають за оптимізацію витрат на управління конфліктами в компаніях, мотивацію персоналу та беруть участь у складних розмовах в компанії.

Мета програми:

  • Надання знань щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як: управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються;
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін;
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами;

Формування в учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності.

Формат проведення:
Задля надання учасникам можливості набути впевненості у використанні практичних навичок,майже 50% програми проводиться в режимі симуляцій спорів. Фабули для спорів побудовані на реальних подіях з досвіду тренерів УЦМ.
Симуляції будуть супроводжуватися коучингом. Програму проводять два тренери, що створює можливість для кожного учасника отримати індивідуальний зворотній звязок та рекомендації щодо подальшого вдосконалення набутих навичок.
Симуляційні сесії перемежовуються з груповими дискусіями щодо основних складнощів застосування медіаційних компетенцій: створення і підтримка нейтральності; дотримання конфіденційності процесу (у разі застосування процедури медіації) і результату розв’язання спору; як мати справу зі складними співробітниками; створення креативних і прийнятних для всіх рішень.
Програмою передбачено практичні вправи на відпрацювання окремих медіаційних, комунікаційних навичок, а також тест, який дозволяє визначити свій власний управлінський стиль поведінки у конфліктній ситуації


Що отримають учасники:

  • Навчаться приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації;
  • Дізнаються, як підвищити якість управління відносинами в організації;
  • Створять додаткову цінність для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу;
  • Збільшать ефективність комунікацій в організації;
  • Зможуть вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів;
  • Навчаться розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику;
  • Зможуть розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими;
  • Навчаться управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками;
  • Дізнаються як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив;
  • Навчаться застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються;
  • Дізнаються як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік.

Зміст програми:

  • Визначення конфлікту. Його складові. Види конфліктів в організації. Закономірності розвитку конфлікту.
  • Складні розмови в організації: що сприяє і заважає результативним переговорам.
  • Ролі керівника у врегулюванні конфлікту. Переваги і ризики кожної ролі. Самодіагностика свого управлінського стилю поведінки при врегулюванні спору.
  • Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види.
  • Роль медіатора: основні засади і принципи. Медіаційні компетенції.
  • Сфери застосування медіаційних компетенцій в організації, включаючи:
  • - вирішення спору з однією з сторін конфлікту
    - медіація в діалозі (за умови особистого залучення у конфлікт)
    - навички ефективних комунікацій
    - фасилітація зустрічей (виробничих нарад, фокус-груп тощо)
    - робота з емоціями
  • Захист від недобросовісної поведінки при вирішенні конфліктів. Види недобросовісної поведінки.
  • Управління процесом відпрацювання рішень з застосуванням медіаційних компетенцій (структура процесу, фази). Сутність кожної фази.
  • Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації.

Для кого корисна участь у програмі:

  • Для менеджерів, які відповідають за ефективне управління людьми в компанії, несуть відповідальність за управляння конфліктами в організації, а також для всіх, хто сприймає ідею медіації або вже застосовує навички медіатора, зокрема для:
  • Лінійних менеджерів
  • Корпоративних секретарів
  • HR-менеджерів
  • Бізнес-партнерів
  • Бізнес-консультантів
  • Консультантів з питань трудових стосунків, тренерів, представників громадських організацій
  • Тих, хто прагне розвинути свої здібності приймати рішення, які базуються на інтересах учасників переговорів або хочуть побудувати систему управління конфліктами в організації.

Викладачі: медіатори, акредитовані в СEDR (UK)
Галина ЄРЬОМЕНКО, к.ю.н. Керівник та викладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі. Старший науковий співробітник Інституту держави іправа ім. В.М.Корецького НАН України

Ольга ШЕПЕЛЬ, магістр міжнародного менеджменту, психолог-психоаналітик. Заступник керівника івикладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі

Сертифікація:
Після успішного проходження навчання учасники отримають сертифікат Українського Центру Медіації та Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs]

Вартість:
10 700 грн. (ПДВ не враховано)

Контактна інформація:
Наталія Мезіна +38 (044) 490 66 35 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ольга Ніконорова (097) 036 37 23 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 
 

Всі дати

  • від 2018-09-17 09:30 до 2018-09-19 18:00
 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
8
9
10
11
15
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
29
30

Новини

Відеозапис події "Які навички необхідні для успішної карʼєри медіатора в 2024 році?"

05.02.2024
Для всіх, хто хотів, але не зміг бути з нами, відеозапис події з Галиною Єрьоменко. Про…

FRAUENEMPROWERMENT

10.11.2023
Есслінген-на-Неккарі, земля Баден Вюртемберг, Німеччина. Тут завершився 9-місячний проект…

ФРАНКФУРТ: 31ий СВІТОВИЙ ФОРУМ ЦЕНТРІВ МЕДІАЦІЇ

20.07.2023
Запрошувати українців виступити все ще є модною традицією Але хочеться сподіватися, що…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs