- Чим ви займаєтеся?
- Я медіатор.
- А-а-а... – і 99% людей більше вас ні про що не питають, тому що просто не розуміють ні чим ви займаєтеся, ні для чого це треба, а тим більше за що вам гроші платити.
В Україні склалася така ситуація, що треба формувати ринок, створювати людям потреби в діяльності медіатора за рахунок грамотного піару і чіткого позиціонування.
А що ми бачимо? Медіатори при блискучій освіті і переконливій практиці сидять без грошей, клієнтів, у кращому випадку, відомі у вузьких колах таких самих медіаторів.
А що робиться на сторінках медіаторів в соцмережах?
- вони взагалі відсутні (а для чого нам це, ми ж серйозні люди?),
- суцільні перепости сухих наукових статей з профільних ресурсів чи законів,
- ще буває проходять тести – “яка ти булочка чи кава” чи пишуть “знову не взяли на роботу/ не заплатили гроші/ “жизнь – боль” ...
Один лайк. Ваш. І це ще в кращому випадку :)
Як розказати людям про свою діяльність?
Як розпочати грамотний піар?
Як генерувати потік клієнтів без копійки на рекламу?
Які платформи для просування ваших послуг використовувати, якщо ви про це навіть ніколи не замислювалися?
Як привабити платоспроможних клієнтів на приватні консультації та тривалі проекти?
Як припини щохвилини втрачати гроші і можливості та виправити цю печальну ситуацію швидко та грамотно
- навіть якщо ви ніколи нікому не продавали,
- не любите цього, не розумієте і стидаєтеся,
- просто не уявляєте, з якого кінця підійти,
Розкаже у середу, 13 червня, бізнес-тренер, експерт з продажів та особистого брендингу Людмила Калабуха на майстер-класі “Самопрезентація медіатора, яка приносить гроші онлайн і офлайн”.
Хто експерт?
Людмила Калабуха - бізнес-тренер, коуч, підприємець,
має 3 власних бізнеси (консалтинговий, ювелірний, зообізнес),
23 роки в в продажах,
перший україномовний бізнес-консультант в інтернеті http://kalabukha.com.ua/
автор 3-х профільних книг та 4 відеокурсів,
експерт з продажів українських ЗМІ (інтернет та друковані ресурси “Бізнес”, “Українська правда життя”, топові радіомережі та телеканали “Новий канал”, “ZIK”, ТРК “Люкс”, провідні агенції інформації та аналітики Західної України та інші),
спікер десятків профільних форумів та конференцій з реклами, продажів та переговорів,
географія учасників тренінгів онлайн та офлайн – 20 країн світу,
мандрівниця (відвідала 41 країн),
львів’янка.
Книга Людмили Калабухи “Почніть говорити “НІ” без копійки реклами і просування стала всеукраїнським бестселером, 6 тижнів трималася в 5-топ продажів по всіх книгарнях України та увійшла в топ-10 кращих книг України за результатами 19 Всеукраїнського рейтингу “Краща книжка України 2017”.
Опис книги та відгуки – тут https://goo.gl/iC9v1G
Про що піде мова?
- як транслювати людям свою експертність онлайн і офлайн,
- як знайти безліч шансів створити враження професіонала,
- як розказати про себе і свій проект простими зрозумілими словами за 30 секунд,
- як використовувати соцмережі для власного просування без реклами та технічних знань,
- як знайти свою цільову аудиторію і стати для неї фахівцем, з яким всі захочуть мати справу!
Ви отримаєте:
• Аудит вашого бренду та проекту онлайн та офлайн,
• Cтворену та прописану історію, яка вас добре “продасть”,
• 2 технології експрес-презентацій, які не використовує ніхто,
• Розуміння механізмів залучення клієнтів на ваші послуги і вибудови із ними професійних стосунків,
• Практичні вправи, вичерпні відповіді на свої запитання.
Для кого?
• Для медіаторів, які вже мають приватну практику і хочуть більше клієнтів/проектів та збільшення своїх гонорарів,
• для медіаторів-початківців, які хочуть розпочати приватну практику, грамотно піаритися і заробляти,
• для тих, хто надає консультативні послуги та потребує клієнтів, зростання популярності та гідних заробітків.
Коли:13 червня, 19:00 — 20:30
Де: Києво-Могилянська бізнес-школа, вул.Волоська 8/5 (4 корпус, 4 поверх)
Ціна: 300 грн.
Організатор: Наталя Мезіна, 050-055-77-28