Емоційна компетентність

 Реєстрація закінчена
 
0
Категорія:
Програми професійного розвитку
Дати
2018-07-02 09:30 - 2018-07-04 18:30
Місце проведення
Києво-Могилянська бізнес школа, вул.Волоська 8/5, 4 корпус, 4 поверх - вулиця Волоська, 8/5, Київ
Україна, Україна
Телефон:
0444906635
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Мета програми: допомогти співробітникам компаній навчитись розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів; сприяти розумінню природи конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.

Для співробітників: курс пропонує поради та практичні рекомендації для ведення важких перемовин; пояснює, як впоратись зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту; розглядає кейси складних ситуацій, які виникають в середині компанії, а також багато практичних вправ на розуміння на управління власними емоціями.

Для компанії: надані співробітникам компанії впродовж навчання знання, навички та інструменти управління своїми емоціями і емоціями інших людей , ефективних способів вирішення конфліктів та ведення складних дискусій дозволить знизити негативний вплив суперечок на репутацію і діяльність компанії в цілому, а також підвищить якість і ефективність комунікації всередині компанії та зовні з клієнтами, партнерами компанії тощо.

Структура програми:

1-й день – Розуміння суті емоцій

Перший день буде присвячено наступним питанням:

  • Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції?
  • Різновиди емоцій, емоційних станів людей, їхній вплив на прийняття рішень в конфліктних ситуаціях;
  • Зв’язок емоцій з потребами людини.

2-й день – Ваш власний конфлікт: самосвідомість та самоконтроль

В другий день розглянемо:

  • Концепцію емоційного інтелекту, його складові; з’ясуємо, яку роль грає емоційний інтелект у взаєминах та прийнятті рішень;
  • Емоційні стани; алгоритм управління власними емоціями та емоціями інших людей у конфліктній ситуації;
  • Різновиди інструментів для аналізу емоцій;

3-й день – Емпатія та управління відносинами

В третій день навчимося:

  • Розпізнавати "емоційні гачки" та ефективно співпрацювати в складних комунікаціях;
  • Використовувати техніки та інструменти для роботи з емоційними станами та уникати типових помилок в процесі комунікації;
  • Вести «складні діалоги»;

Вартість: 8 200 грн. (без ПДВ)

Контактна особа: Ніконорова Ольга 

(044) 490 66 35; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 
 

Всі дати

  • від 2018-07-02 09:30 до 2018-07-04 18:30
 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Новини

Відеозапис події "Які навички необхідні для успішної карʼєри медіатора в 2024 році?"

05.02.2024
Для всіх, хто хотів, але не зміг бути з нами, відеозапис події з Галиною Єрьоменко. Про…

FRAUENEMPROWERMENT

10.11.2023
Есслінген-на-Неккарі, земля Баден Вюртемберг, Німеччина. Тут завершився 9-місячний проект…

ФРАНКФУРТ: 31ий СВІТОВИЙ ФОРУМ ЦЕНТРІВ МЕДІАЦІЇ

20.07.2023
Запрошувати українців виступити все ще є модною традицією Але хочеться сподіватися, що…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs