Послуги медіації: як правильно сформувати ціну і продати дорожче

Тематичні студії 
Дата: Вівторок, 17 грудня 2019 р. 18:30 - 20:30

Місце проведення: kmbs

E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Вартість
500

Будь-який фахівець, який стикається з продажем своїх послуг на консалтинговому ринку рано чи пізно зустрічається з проблемою: як сформувати ціну за свою роботу і аргументувати її клієнту? Адже нерідко виникають ситуації, коли клієнт знецінює ваші послуги або вважає, що ціна яку ви називаєте непомірно висока.

Це відбувається? Нерідко це відбувається через те, що клієнт не розуміє скільки часу ви реально вклали в роботу, а іноді це пов'язано з тим, що ви не можете знайти правильні аргументи для обґрунтування ціни. Але найчастіше виникають ситуації, коли самі медіатори не можуть поставити адекватну ціну за свої послуги, щоб «не відвернути від себе клієнта» або «не залишитися без клієнтів взагалі».
До чого це все призводить?

По-перше, і це явно, ви недоотримуєте гроші і виникає парадоксальна ситуація, що дуже хороший фахівець у вашій особі не може себе продати. А по-друге, низькі розцінки зазвичай відповідають примітивного рівня послуг в будь-якій сфері і говорять клієнтові, що і ви не берете на себе складних справ, що побічно заважає рости вам як фахівцю.

Саме тому всім медіаторам, необхідно правильно позиціонувати себе на ринку послуг, для того щоб:

- зрозуміти як сформувати ціну на свої послуги,
- знайти правильну аргументацію, яка покаже клієнту адекватність формування ціни,
- навчитися торгуватися з клієнтом, відстоюючи свої інтереси,
- побачити потенціал свого розвитку як фахівця і моменти, коли потрібно підвищувати ціну на свої послуги,
- вийти на клієнтів більш високого рівня.
 
Якщо ці моменти важливі і для вас особисто, тоді вам просто необхідно взяти участь в вечірньому практикумі «Послуги медіації: як правильно сформувати ціну і продати дорожче»!

Двогодинний практикум є частиною тривалої навчальної програми по переговорам і базується на багаторічному досвіді автора як переговірника, а також тривалому досвіді аналізу і консультування переговорного процесу.
 
Практикум розроблений таким чином, щоб у вас склалося максимально точне і збалансоване бачення того, як сформувати ціну на консалтингові послуги і відстояти її перед клієнтом.

Програма:

1. Позиціонування на ринку консалтингових послуг і формування ціни

Скільки ви хочете заробляти на послугах і як цього досягти. Взаємозв'язок ціни і експертність. Психологічні бар'єри ціноутворення. Критерії формування ціни і позиціонування себе на ринку як експерта. Механізми, що заважають вам ставити більш високі розцінки.

2. Аргументація ціни і відстоювання власних інтересів

Конвертація ціни під час і дії. Особливості цільової аргументації через вигоду клієнта. Чи потрібно торгуватися з клієнтом і як правильно це робити. Що робити, якщо клієнт знецінює вашу роботу. Як побудувати практику взаємини з клієнтом так, щоб підвищувати розцінки і виходити на клієнтів більш високого рівня.

Крім того, ви отримаєте повну інформацію про те, як можна розвивати цю навичку далі в своїй консультативній практиці.


Проводити практикум буде перемовник, бізнес-тренер, бізнес-консультант АНДРІЙ ЯЦЕНКО:

• експерт з більш ніж 18-річним стажем роботи в переговорах
• бізнес-тренер, автор і ведучий навчальних програм з продажу, переговорів, а також в області зчитування невербальної інформації і неінструментальние детекції брехні
• керівник дослідницько-освітнього центру «Translab Group»
• керуючий партнер компанії «Negotiations Consulting»

Андрія відрізняє величезний практичний досвід застосування технік і прийомів, а також масштабний статистичний матеріал власних досліджень і спостережень, а також адаптації зарубіжних розробок на українському тренінговому ринку.
Деякі з відкритих клієнтів: Britmark, Ciklum, Epam, ВАТ «Терра Банк», IPSEN Pharma, Boehringer Ingelheim, Zdravo, UMG Holding, Alcatel, Правекс Банк, DIO-Soft, PortaOne, Миронівський Хлібопродукт, Fozzy Group, компанія «Чумак», Terra Food, TigerSteel, DragonSteel, Митек, НТРУ, INTECH, Eleks, VP-Team, Ally, Архиматика, Будівельна група «Синергія», Astound Commerce, Perfectial

Вартість: 500грн.
Лінк на реєстрацію та оплату: https://ukrmediation.com.ua/ua/kalendar-navchan-ta-podii/137-posluhy-mediatsii-iak-pravylno-sformuvaty-tsinu-i-prodaty-dorozhche

 

Всі дати


  • Вівторок, 17 грудня 2019 р. 18:30 - 20:30
 

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs