Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів

Програми професійного розвитку
 Реєстрація закінчена
 
7
Дати: 7 жовтня 09:30 - 9 жовтня 18:00

Місце проведення: Києво-Могилянська Бізнес Школа, вул.Волоська 8/5 (4 корпус, 4 поверх)

Телефон:
0970363723
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Вартість
10700

Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

Програма "Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів" - буде особливо корисним для менеджерів, які відповідають за оптимізацію витрат на управління конфліктами в компаніях, мотивацію персоналу та беруть участь у складних розмовах в компанії.


Мета програми:

  • Надати знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
  • Сформувати у учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності

 Формат проведення:

  • Задля надання учасникам можливості набути впевненості у використанні практичних навичок,майже 50% програми проводиться в режимі симуляцій спорів. Фабули для спорів побудовані на реальних подіях з досвіду тренерів УЦМ.
  • Симуляції будуть супроводжуватися коучингом. Програму проводять три тренери, що створює можливість для кожного учасника отримати індивідуальний зворотній звязок та рекомендації щодо подальшого вдосконалення набутих навичок.
  • Симуляційні сесії перемежовуються з груповими дискусіями щодо основних складнощів застосування медіаційних компетенцій: створення і підтримка нейтральності; дотримання конфіденційності процесу (у разі застосування процедури медіації) і результату розв’язання спору; як мати справу зі складними співробітниками; створення креативних і прийнятних для всіх рішень.
  • Програмою передбачено практичні вправи на відпрацювання окремих медіаційних, комунікаційних навичок, а також тест, який дозволяє визначити свій власний управлінський стиль поведінки у конфліктній ситуації.

Що отримають учасники:

  • Навчитеся приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації;
  • Дізнаєтеся, як підвищити якість управління відносинами в організації;
  • Створите додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу;
  • Збільшите ефективність комунікацій в організації;
  • Зможете вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів;
  • Навчитеся розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику;
  • Зможете розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими;
  • Навчитеся управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками;
  • Дізнаєтеся як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив;
  • Навчитесь застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються;
  • Дізнаєтеся як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік.

 

Зміст програми

  1. Визначення конфлікту. Його складові. Види конфліктів в організації. Закономірності розвитку конфлікту
  2. Складні розмови в організації: що сприяє і заважає результативним переговорам
  3. Ролі керівника у врегулюванні конфлікту. Переваги і ризики кожної ролі. Самодіагностика свого управлінського стилю поведінки при врегулюванні спору
  4. Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види
  5. Роль медіатора: основні засади і принципи. Медіаційні компетенції
  6. Сфери застосування медіаційних компетенцій в організації, включаючи:
  7. Вирішення спору з однією з сторін конфлікту
  8. Медіація в діалозі (за умови особистого залучення у конфлікт)
  9. Навички ефективних комунікацій
  10. Фасилітація зустрічей (виробничих нарад, фокус-груп тощо)
  11. Робота з емоціями
  12. Захист від недобросовісної поведінки при вирішенні конфліктів. Види недобросовісної поведінки
  13. Управління процесом відпрацювання рішень з застосуванням медіаційних компетенцій (структура процесу, фази). Сутність кожної фази
  14. Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації

 

Для кого корисна участь у програмі:

Для менеджерів, які відповідають за ефективне управління людьми в компанії, несуть відповідальність за управляння конфліктами в організації, а також для всіх, хто сприймає ідею медіації або вже застосовує навички медіатора, зокрема для:

  • Лінійних менеджерів
  • Корпоративних секретарів
  • HR-менеджерів
  • Бізнес-партнерів
  • Бізнес-консультантів
  • Консультантів з питань трудових стосунків, тренерів, представників громадських організацій
  • Будь-яких фізичних осіб, які прагнуть розвинути свої здібності приймати рішення, які базуються на інтересах учасників переговорів або хочуть побудувати систему управління конфліктами в організації.

 

Викладачі: медіатори, акредитовані в СEDR (UK)

Галина ЄРЬОМЕНКО, к.ю.н. Керівник та викладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі. Старший науковий співробітник Інституту держави іправа ім. В.М.Корецького НАН України

Ольга ШЕПЕЛЬ, магістр міжнародного менеджменту, психолог-психоаналітик. Заступник керівника івикладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі.

 

Сертифікація:

Після успішного проходження навчання учасники отримають сертифікат Українського Центру Медіації та Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs]

 

Вартість

10 700 грн. (ПДВ не враховано)

 

Контактна інформація

Ольга Ніконорова (097) 036 37 23 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Всі дати


  • від 7 жовтня 09:30 до 9 жовтня 18:00
 

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs