УЦМ предлагает программы по переговорам и медиации.
Основная цель - наработка навыков проведения переговоров, в т.ч. с участием посредника (медиатора).
Обучение проводится тренерами, которые прошли тренинги для тренеров и есть членами международной сети тренеров CEDR (Великобритания), аккредитованы как медиаторы CEDR в рамках совместного проекта Международной финансовой корпорации (Всемирный банк) и kmbs, а также имеют опыт проведения медиаций в коммерческой, организационной и семейной сферах.
Среди наших выпускников - представители Беларуси, Казахстана, Молдовы, Таджикистана, России.
Если Вы выбираете учебное заведение или тренера для получения квалификации медиатора, мы Вам советуем поинтересоваться, где и как была полученная квалификация тренера по медиации, и имеет ли тренер надлежащий опыт проведения медиаций.

Курс «Базові навички медіатора» [2 модулі по 3 дні] буде особливо корисним для тих, хто має намір надавати послуги в якості незалежного медіатора, а також надавати послуги з позасудового вирішення конфліктів як «collaborative lawyer», незалежні консультанти.

Програма спрямована на відпрацювання учасниками навичок ефективного медіатора, який:

  • Вміє створювати сприятливу для медіації атмосферу
  • Сприяє спілкуванню та взаємодії сторін
  • Досконало володіє навичками ведення процесу
  • Встановлює та підтримує ефективну робочу структуру медіації
  • Керує процесом та етапами медіації
  • Досконало володіє навичками опрацювання змісту домовленостей (робота з інтересами, альтернативами, об’єктивними критеріями)
  • Допомагає сторонам напрацьовувати рішення та рухатися до врегулювання спору
  • Є рушійною силою переговорів та сприяє їх просуванню через активну взаємодію зі сторонами

Дата проведення програми:  7-9 жовтня 2019 року.

Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

Програма "Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів" - буде особливо корисним для менеджерів, які відповідають за оптимізацію витрат на управління конфліктами в компаніях, мотивацію персоналу та беруть участь у складних розмовах в компанії.


Мета програми:

  • Надати знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
  • Сформувати у учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності

Дати проведення програми: 2 - 4 грудня 2019 року (1 модуль), 20 - 22 січня 2020 року (2 модуль), 10 - 12 лютого 2020 року (3 модуль).

Програма задумана і впроваджується як тренажер для тих, хто бажає вдосконалити свої навички переговорів і розширити поле своїх можливостей.

Розроблена на основі Гарвардської переговорної моделі з урахуванням специфіки України та власного досвіду викладачів з проведення переговорів за інтересами, в т.ч. як посередники (медіатори).

Спрямована на отримання знань по моделі переговорів за інтересами, відпрацювання навичок роботи з елементами моделі, відпрацювання технік перемовників, а також відпрацювання навичок управління процесом переговорів.

Навчальна програма дасть можливість учасникам кваліфіковано і професійно працювати медіаторами у бізнес-середовищі. Для цього вони отримують знання про основоположні методи і прийоми медіації, які особливо стосуються менеджменту та трудової діяльності, а також солідні фахові знання про бізнес-медіацію, теоретичні та пізнавальні основи з міждисциплінарних та міжнародних питань. Особистий досвід поглиблюється та аналізується за допомогою рольових ігор, роботи у групах, супервізії та інтервізії. Зміст програми побудований на етичних і фахових принципах Федерального об’єднання «MEDIATION e.V. (ВМ)», Німеччина.

Дата проведення програми: 11-13 листопада 2019 року

«Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? Як мені уникнути стресу, не знижуючи інтенсивності роботи? Що робити з агресією іншого? »
- над цими питаннями багато людей безрезультатно розмірковують роками. Тому, що шукають відповіді не в тому місці.
На програмі ми будемо шукати там, де потрібно; відокремлюватимемо реальність від ілюзій, будемо шукати відповіді і знаходити нові питання. Будемо шукати ресурс не поза, а всередині себе.
У підсумку учасники досягнуть більшого розуміння себе і природи реакцій інших людей, отримають кілька технік саморегуляції та орієнтири для свого подальшого розвитку.

Календар подій

Новини

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

ПЕРЕГОВОРИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ

01.07.2019
62981246 2632335800128533 6586171682279391232 o
« А що для вас важливо?»,- вже не третій день навчання розпочав дослідження інтересів…

Підпишіться на розсилку

Подписать

Контактная информация


Украина, Киев, ул. Волошская 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 этаж
Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Никакая часть материалов не может быть воспроизведена или использована другим способом
в любой форме без письменного согласия лиц, которые имеют авторские права.

© 2009, Украинский Центр Медиации
[УЦМ], kmbs