Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів

 Регистрация закрыта
 
1
Категория
Програми професійного розвитку
Даты
2018-09-17 09:30 - 2018-09-19 18:00
Место проведения
Києво-Могилянська бізнес-школа, вул.Волоська 8/5 (4 корпус, 4 поверх) - 4 КОРПУС, вулиця Волоська, 9, Київ
Україна, Україна
Телефон
0970363723
Email
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Вартість
10700

Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

Програма "Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів" - буде особливо корисним для менеджерів, які відповідають за оптимізацію витрат на управління конфліктами в компаніях, мотивацію персоналу та беруть участь у складних розмовах в компанії.

Мета програми:

  • Надання знань щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як: управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються;
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін;
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами;

Формування в учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності.

Формат проведення:
Задля надання учасникам можливості набути впевненості у використанні практичних навичок,майже 50% програми проводиться в режимі симуляцій спорів. Фабули для спорів побудовані на реальних подіях з досвіду тренерів УЦМ.
Симуляції будуть супроводжуватися коучингом. Програму проводять два тренери, що створює можливість для кожного учасника отримати індивідуальний зворотній звязок та рекомендації щодо подальшого вдосконалення набутих навичок.
Симуляційні сесії перемежовуються з груповими дискусіями щодо основних складнощів застосування медіаційних компетенцій: створення і підтримка нейтральності; дотримання конфіденційності процесу (у разі застосування процедури медіації) і результату розв’язання спору; як мати справу зі складними співробітниками; створення креативних і прийнятних для всіх рішень.
Програмою передбачено практичні вправи на відпрацювання окремих медіаційних, комунікаційних навичок, а також тест, який дозволяє визначити свій власний управлінський стиль поведінки у конфліктній ситуації


Що отримають учасники:

  • Навчаться приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації;
  • Дізнаються, як підвищити якість управління відносинами в організації;
  • Створять додаткову цінність для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу;
  • Збільшать ефективність комунікацій в організації;
  • Зможуть вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів;
  • Навчаться розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику;
  • Зможуть розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими;
  • Навчаться управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками;
  • Дізнаються як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив;
  • Навчаться застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються;
  • Дізнаються як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік.

Зміст програми:

  • Визначення конфлікту. Його складові. Види конфліктів в організації. Закономірності розвитку конфлікту.
  • Складні розмови в організації: що сприяє і заважає результативним переговорам.
  • Ролі керівника у врегулюванні конфлікту. Переваги і ризики кожної ролі. Самодіагностика свого управлінського стилю поведінки при врегулюванні спору.
  • Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види.
  • Роль медіатора: основні засади і принципи. Медіаційні компетенції.
  • Сфери застосування медіаційних компетенцій в організації, включаючи:
  • - вирішення спору з однією з сторін конфлікту
    - медіація в діалозі (за умови особистого залучення у конфлікт)
    - навички ефективних комунікацій
    - фасилітація зустрічей (виробничих нарад, фокус-груп тощо)
    - робота з емоціями
  • Захист від недобросовісної поведінки при вирішенні конфліктів. Види недобросовісної поведінки.
  • Управління процесом відпрацювання рішень з застосуванням медіаційних компетенцій (структура процесу, фази). Сутність кожної фази.
  • Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації.

Для кого корисна участь у програмі:

  • Для менеджерів, які відповідають за ефективне управління людьми в компанії, несуть відповідальність за управляння конфліктами в організації, а також для всіх, хто сприймає ідею медіації або вже застосовує навички медіатора, зокрема для:
  • Лінійних менеджерів
  • Корпоративних секретарів
  • HR-менеджерів
  • Бізнес-партнерів
  • Бізнес-консультантів
  • Консультантів з питань трудових стосунків, тренерів, представників громадських організацій
  • Тих, хто прагне розвинути свої здібності приймати рішення, які базуються на інтересах учасників переговорів або хочуть побудувати систему управління конфліктами в організації.

Викладачі: медіатори, акредитовані в СEDR (UK)
Галина ЄРЬОМЕНКО, к.ю.н. Керівник та викладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі. Старший науковий співробітник Інституту держави іправа ім. В.М.Корецького НАН України

Ольга ШЕПЕЛЬ, магістр міжнародного менеджменту, психолог-психоаналітик. Заступник керівника івикладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі

Сертифікація:
Після успішного проходження навчання учасники отримають сертифікат Українського Центру Медіації та Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs]

Вартість:
10 700 грн. (ПДВ не враховано)

Контактна інформація:
Наталія Мезіна +38 (044) 490 66 35 Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Ольга Ніконорова (097) 036 37 23 Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 
 

Все Даты:

  • с 2018-09-17 09:30 до 2018-09-19 18:00
 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Новини

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

ПЕРЕГОВОРИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ

01.07.2019
62981246 2632335800128533 6586171682279391232 o
« А що для вас важливо?»,- вже не третій день навчання розпочав дослідження інтересів…

Підпишіться на розсилку

Подписать

Контактная информация


Украина, Киев, ул. Волошская 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 этаж
Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Никакая часть материалов не может быть воспроизведена или использована другим способом
в любой форме без письменного согласия лиц, которые имеют авторские права.

© 2009, Украинский Центр Медиации
[УЦМ], kmbs