2baner728x90 souers center ru

МИ НЕ МОЖЕМО КОНТРОЛЮВАТИ СВІТ, ЗАТЕ МОЖЕМО УПРАВЛЯТИ СВОЇМИ ЕМОЦІЯМИ!

2 КЛЮЧОВИХ ПРАВИЛА ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ

Ми так хочемо контролювати те, що відбувається, події, поведінку і реакції інших людей. Так хочеться на щось спертися! Але правда в тому, що ми не можемо контролювати світ, об'єктивну реальність.
Ми можемо тільки навчитися регулювати свої емоції. І саме з розвитку емоційної компетентності починаються зміни у взаєминах з іншими.

ПРАВИЛО ПЕРШЕ - ПОВАГА

Повага - перший ключовий принцип продуктивної взаємодії. Повага до себе і до іншої сторони. А все, що далі, - вже алгоритм прояви цієї поваги, який приведе до вирішення конфлікту.
Щоб отримувати задоволення і користь від відносин, необхідно розуміти свої кордони. Знати свої інтереси і вміти відстоювати їх, не порушуючи кордонів іншої людини.

Існують 5 ОСНОВНИХ СТИЛІВ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТІ, описані Томасом і Кілманом. Це суперництво, компроміс, співробітництво, уникнення та пристосування.
Задаються вони двома векторами - орієнтацією на досягнення своїх цілей і ступенем уваги до інтересів іншої сторони.
Коли наші інтереси стикаються з інтересами інших, можливо, іноді можна пристосуватися. Іноді - промовчати. Іноді - натиснути на співрозмовника. Але якщо це робити постійно, нам буде складно взаємодіяти з іншими.
Найбільш продуктивний стиль - співпраця, коли людина прагне до досягнення свого результату, проявляючи повагу до інтересів іншого.

ЯК ПЕРЕЙТИ ДО СПІВПРАЦІ?
1. Замінити тиск на повагу
2. Не відмовлятися від своїх інтересів

ПРАВИЛО ДРУГЕ - РОЗПІЗНАВАТИ ЕМОЦІЇ

Другий принцип при врегулюванні конфлікту - визначити, чого в ситуації більше - емоційної або раціональної складової. Про що ви сперечаєтеся? У вас різні точки зору на одну й ту ж ситуацію, або це вже явне невдоволення один одним і у кожного з'являються критичні судження щодо іншого? Це дуже важливий момент, від якого буде залежати фокус вашої уваги.

Детальніше про емоції ви можете почитати в статті Ольги Шепель за лінком: http://open.kmbs.ua/interests-emotions/

Вчитися розпізнавати та розуміти свої емоції та емоції інших ми будемо на програмі Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії, що стартує 15 липня 2019р.
Долучайтесь!

Детальна інформація: https://www.facebook.com/events/622982234853972/

0a39ed7e89a72f41b1b6f43de2199ed2

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2
3
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Вхід до Ресурсного центру (ru)

Новини

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

ПЕРЕГОВОРИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ

01.07.2019
62981246 2632335800128533 6586171682279391232 o
« А що для вас важливо?»,- вже не третій день навчання розпочав дослідження інтересів…

Підпишіться на розсилку

Подписать

Контактная информация


Украина, Киев, ул. Волошская 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 этаж
Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Никакая часть материалов не может быть воспроизведена или использована другим способом
в любой форме без письменного согласия лиц, которые имеют авторские права.

© 2009, Украинский Центр Медиации
[УЦМ], kmbs